?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

And all we do is wait

Yeah, guess what - I got nothing new. Did the same... or nothing in that case, at ibs again. But today seemed to be over more quickly than yesterday. We had fun talking again. These people in my group are really nice. It seems that we're getting new people to our group tomorrow. I hope they are as nice.
---> 12 more days!

Season finale of The Tudors later. Already. :-(


4.13 - Upon this rock

+ Ok, Hiro is so out of himself! O.o
+ Samuel goes to Emma... what's his plan?
+ Emma's true ability - she can draw people to her
+ Aw, Nathan's funeral [sad, but damn, Peter/Milo looks great in the suit!]... omg, I almost forgot that Nathan was Claire's father!

4.14 - Let it bleed

+ ... what's with the ink? How is it special?
+ Oh, Sylar! *g*
+ "Get everyone to safety" - What? Afraid now Samuel? ;-)
+ HOLY SHIT! How Samuel mutilated Sylar with that sand/rock storm! O_O
+ "Won't get fooled again" - Pretty cool Noah hehe
+ Sylar's not the cold-blooded killer at the moment?
+ Aaaaaaah! Lydia, hands off of him!!!!!... O_O There's tongue involved!!!!! Me does NOT approve!!! Grrr...
+ Gabriel is afraid to die alone. He wants love... He's like me...
+ He doesn't enjoy killing anymore? Something's wrong with my baby!
+ Oh, Peter, you can't go into the dangerzone with just the Haitian's power
+ Ah! The guy shoots him!!! O_O
+ "It hurts everytime." - Aw, Peter! LOL
+ Aw, I just wanna hug him! ♥
+ Noah to Edgar: "You like tea? Stupid question, you're British. Here." LOL
+ Oh my, oh my, shirtless Sylar FTW!
+ Peter wants Claire to call West! What's HIS plan? Where is he going/flying?
+ What's with Samuel's Vanessa?
+ "Hello cheerleader." - *gg*



Day 06 → Whatever tickles your fancy

Well, I thought as it's Norman Reedus' birthday today, I could post a clip from The Boondock Saints. :-) And unbelievable, I STILL haven't seen this movie?? Oh why?? o.O




Day 07 → A photo that makes you happy
Day 08 → A photo that makes you angry/sad
Day 09 → A photo you took
Day 10 → A photo of you taken over ten years ago
Day 11 → A photo of you taken recently
Day 12 → Whatever tickles your fancy
Day 13 → A fictional book
Day 14 → A non-fictional book
Day 15 → A fanfic
Day 16 → A song that makes you cry (or nearly)
Day 17 → An art piece (painting, drawing, sculpture, etc.)
Day 18 → Whatever tickles your fancy
Day 19 → A talent of yours
Day 20 → A hobby of yours
Day 21 → A recipe
Day 22 → A website
Day 23 → A YouTube video
Day 24 → Whatever tickles your fancy
Day 25 → Your day, in great detail
Day 26 → Your week, in great detail
Day 27 → This month, in great detail
Day 28 → This year, in great detail
Day 29 → Hopes, dreams and plans for the next 365 days
Day 30 → Whatever tickles your fancy


Comments

( 6 comments — Leave a comment )
padabee
Jan. 6th, 2010 08:15 pm (UTC)
Being an Elle/Sylar shipper I really didn't approve of the Lydia/Sylar action either. lol
spirited_lizard
Jan. 6th, 2010 08:37 pm (UTC)
Und groß bei rausgekommen ist ja auch nix, also wieso??? :P
padabee
Jan. 6th, 2010 08:39 pm (UTC)
Damit er sein Shirt auszieht, glaub ich. *nickt* lol
spirited_lizard
Jan. 6th, 2010 08:42 pm (UTC)
Joa, Gott, damit konnt ich leben! *g*
oresteia
Jan. 7th, 2010 04:49 am (UTC)
GAH HEROES, SHIT, MUST DOWNLOAD ASAP.
spirited_lizard
Jan. 7th, 2010 07:59 pm (UTC)
You forgot? *gasp* ;-)

I'm glad I'm back in Heroes mood. Not as much as before, but better than not at all.
( 6 comments — Leave a comment )

Latest Month

October 2012
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by chasethestars