?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Went to the cinema today and watched "Hachiko" and omg, I was strong and held myself back in public, but if I had watched that at home, I would've cried my eyes out! Wonderful movie! Even the men in the cinema cried! And after the movie when we got out, there were five or six of these dogs there, and even two puppies, and omg, I want one! They were adorable! One of the bigger dogs walked our way and stopped before us and when I held my hand to him, he licked it. Awww!!! So cute!!! That so makes me want to have a dog. *g*

Before the movie, I told my friend that it would be sad because I knew the story and that I had brought tissues - and she started to laugh at me! Half way through the movie I glanced toward her - and SHE was crying! Ha! Earlier than I did. :P

Last night I also finished
I really like this show! Too bad that they show it here in tv at such a bad time! Like after 2 am! Who watches tv then?

Anyway, the cast is great! I love Mary, she's so badass! hehe And Marshall! I LOVE Marshall! And I think he has a thing for Mary and I kind of hope to see something between them someday. ;) And he even admitted it to her, slightly anyway. That was in episode 4 and I think that's my favorite of the season, too. :)

And I really loved to see my boy Jason Wiles in episode 9.

I'll definitely get season 2, soon, as well. :)



+ Does someone else thing as well that Talbot only screamed because they messed up the house? LOL
+ OMG! Russel IS that old! o.O Almost 3000 years!
+ I ♥ the new Jason!
+ LOL I love Sookie imitating others
+ "I'm not sure I can trust you." Omg Lafayette, kiss him already! :P
+ Eric and Talbot playing cards! *g* I love!!! And isn't Talbot the best? LOL
+ Okay... o.O Don't mess with Tara
+ Dog fighting!! O_O OMG! I thought something was wrong with Sam's family but... wow!
+ Oh yeah, I want naked Alcide chasing after me, too. ;)
+ Ooooh! Lorena bites Sookie! o.O This will be Lorena's end then, soon...


And speaking of... Yesterday morning, I also had a serious talk with my alarm clock. It went like this:

Dear alarm clock,

do we have to talk about the rules that form our relationship again? You never, ever go off when I dream that I have my hand on a gorgeous man's neck. Especially, when this neck belongs to Eric Northman!*

You know, like never, EVER!!

Not so very much love from me...

* AND if there's a half naked Alcide running around!

Comments

( 8 comments — Leave a comment )
oresteia
Aug. 1st, 2010 06:12 pm (UTC)
the dog fighting thing is kind of sad and screwy but it made a lot of sense.
spirited_lizard
Aug. 1st, 2010 06:27 pm (UTC)
It totally surprised me, but I kinda like how Sam cares for his brother, although he doesn't really know him.
kari_hermione
Aug. 1st, 2010 06:16 pm (UTC)
And isn't Talbot the best? LOL

Talbot is my favorite of the new characters. I like Russel to for some reason. I don't know about Alcide I will give you that he's pretty but I have this off feeling about him for some reason.


Dear alarm clock,

do we have to talk about the rules that form our relationship again? You never, ever go off when I dream that I have my hand on a gorgeous man's neck. Especially, when this neck belongs to Eric Northman!*


How dare your alarm clock do that! Also your tag made me laugh.
spirited_lizard
Aug. 1st, 2010 06:30 pm (UTC)
I LOVE Alcide in the books, and so far in the show, I like him, too, but it's a different feeling than when I was reading the books. But we'll see what else happens. ;)

It's a mean sob, that thing!

"Dreams are my reality" or "I love my Viking"? *g*
kari_hermione
Aug. 1st, 2010 06:39 pm (UTC)
I liked Alcide in the books he was a wonderful character but there's just something about him in the show that bothers me. I don't know maybe it's the fact he's new and I haven't gotten used to him yet.

I think all alarm clocks are. Mine picks the days it wants to wake me up.

Both of them are good but I love my Viking is the one I meant.
spirited_lizard
Aug. 1st, 2010 07:07 pm (UTC)
Oh yeah, my viking is doing things to me... :P
padabee
Aug. 2nd, 2010 08:46 pm (UTC)
Yeah, damn those alarm clocks!
spirited_lizard
Aug. 5th, 2010 06:43 pm (UTC)
Totally!
( 8 comments — Leave a comment )

Latest Month

October 2012
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by chasethestars