?

Log in

Previous Entry | Next Entry

Oh, god bless free days! It felt so damn good to sleep in (noon *coughs*) and to spend the day doing... nothing. I have to say I kinda missed that. Well, I didn't do "nothing". I went into town and booked my train tickets to Hannover and I went to the bookstore. Help me. I couldn't leave without buying two new books. Yeah, as if I were out of books to read. *headdesk*

And I can't stop thinking about Inception! I'd LOVE to see it again, NOW! But I don't think I'll watch it again in the cinema. I'll wait for the dvd then. Anyone got special fic recs maybe? ;)

Those Jelly Beans are really good...

I made it to the next round in tvd_las twilight_las and spn_las. Barely in spn_las and tvd_las, but I did. :P

Can you imagine, normally, I'd still sit in my info box now! o.O

Comments

( 21 comments — Leave a comment )
padabee
Aug. 23rd, 2010 06:17 pm (UTC)
Free Mondays are even more awesome *g*
spirited_lizard
Aug. 23rd, 2010 06:20 pm (UTC)
OH YES!!! ;)
icecoldrain
Aug. 23rd, 2010 06:22 pm (UTC)
Those two books are now added to your books to read pile now right? lol. I swear, no ones books to read pile actually gets smaller. What books did you get?

I need to see Inception.
spirited_lizard
Aug. 23rd, 2010 06:27 pm (UTC)
Yeah, I have like 35 books or so on this to-read pile! :P I manage to read 2 and add another 4, something like that. LOL
I bought "The boys from Santa Cruz" by Jonathan Nasaw, and "Der Kuss des Mondlichts" (Moonlight Kiss) by Leah Cohn, an Austrian author.

Oooh, Inception is sooo good!
ckll
Aug. 23rd, 2010 07:10 pm (UTC)
In two weeks, the train will take you close to your dream :D
spirited_lizard
Aug. 23rd, 2010 07:11 pm (UTC)
YAAAY!!! :D
1nagromniloc
Aug. 23rd, 2010 07:57 pm (UTC)
YEAHHHHHHHHHHHH and your dream <3
spirited_lizard
Aug. 23rd, 2010 07:58 pm (UTC)
I'm very excited!!
dolnmoon
Aug. 23rd, 2010 07:52 pm (UTC)
Congrats on your advancement on your LAS entries. You Rawk!!!

Free days are awesome.. we need more of them..
spirited_lizard
Aug. 23rd, 2010 07:54 pm (UTC)
Love your icon! :)

Omg, YES! I want more free days! But I'm so not in the mood to go to work tomorrow. *sighs*
1nagromniloc
Aug. 23rd, 2010 07:56 pm (UTC)
-->>But I'm so not in the mood to go to work tomorrow. *sighs*<<--

I´m understand you so much, believe me ....

*hugs you so much *
spirited_lizard
Aug. 23rd, 2010 07:58 pm (UTC)
Just a few days more and then I don't have to think about it for one week!!! *g*
1nagromniloc
Aug. 23rd, 2010 08:11 pm (UTC)
Ohhhh YESSSSSS and I´m tooo
I love your icon heheh , so sweet Bradley with Pudsey, so cuuuute :))
"did you forget something Merlin" hehe
and and then gives Merlin Arthur Pudsey. heheh . it´s so cute :))
spirited_lizard
Aug. 23rd, 2010 08:15 pm (UTC)
*g*
1nagromniloc
Aug. 23rd, 2010 08:26 pm (UTC)
:)
1nagromniloc
Aug. 23rd, 2010 07:54 pm (UTC)
Train to Hanover ^^ I´m so happy sweety <3
my sister in law has made me upset today and your and other news make me so happy :))
I´m smile now , thank you so much hon :)
spirited_lizard
Aug. 23rd, 2010 07:57 pm (UTC)
I'm smiling, too. I'm looking a bit through your journal! *g* I so can't wait!!!!
1nagromniloc
Aug. 23rd, 2010 08:04 pm (UTC)
Ohhh you so lovely and your icon omg *sigh*
It´s not many in my journal hon only my visits in PF hehe , but I´m blushes
I hope you like this all there :)
And I hope you will experience the same <3
spirited_lizard
Aug. 23rd, 2010 08:14 pm (UTC)
Just saw the gag reel! Omg, why hadn't I seen this before????? LMAO!
1nagromniloc
Aug. 23rd, 2010 08:24 pm (UTC)
Ohh , I don´t know but I hope you love it :)
OMG I´m so crazy and excited about September , huggels you so much hon ♥
spirited_lizard
Aug. 23rd, 2010 08:33 pm (UTC)
*hugs you too* :D
( 21 comments — Leave a comment )

Latest Month

October 2012
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by chasethestars