?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

My cough is killing me!!! I want it to go away, far, far away! :( Talked with the office today - I'll also take tomorrow off and then I'll have to get back to work. Meh?

Today, I finished season 1 of Sons of Anarchy and yes, I do like it. It hasn't swept me off my feet just yet, but I'm already loading season 2 and intend to catch up on the new episodes. ;) Thoughts and stuff (like pics, this time!) behind the cut.


So, I'll start with thoughts, quotes and pics (Caps by me. I finally found my Power DVD programme again. LOL) and stuff from the episodes and then I'll tell you at the end what I think about the show in general. Sounds good? Thought so. ;)

 

1.01 - Pilot

I thought it was really sad when Jackson's son was born. But aw, so cute when Jax said, "His name is Abel." *g*

Jackson getting ready to get their guns back, with putting on the bullet-proof vest and all - that was so damn HOT!!! And I loved the music that played there! Does anybody know it? 



And omg, Wendy really used the syringe! I thought she wouldn't.

1.02 - Seeds

Wendy's gonna make it. Damn? :P

"You do me, I do him." - "Fair enough." - I'd have made that deal, too. :P

And why does Jax still visit Wendy??

1.03 - Fun Town

Gemma reading and talking to Abel - cute!

Well, in the end, the rapist got what he deserved... :-\

1.04 - Patch Over

I think this was the episode where I started to really like the show.

I think Prospect guy is cute. *g*

"You fed Crystal to a killer Doberman. Are you retarded?" - "No!" LMAO!

1.05 - Giving Back

CMD = Compulsive Masturbation Disorder OMG! LOL

"You know, I used to have that. And then I turned thirteen." LOL

Shit, they're burning the tattoo off Kyle's back!!! o.O

1.06 - AK 51

Hey, b*! Prospect is mine!!! Grrrr... :P

1.07 - Old Bones

My Prospect fighting - HOT!

"Get him outta there before we gotta bury another Mexican!" Uuuh! ;)

1.08 - The Pull

Jax: Kid's getting out of the toaster today.
Tig: Aw, you get to hold your son!

And awwwww, Jackson holding Abel was THE CUTEST!!! *g*

"I don't know how to break this to you kid, but I'm your old man." ♥



Holy shit, when Jax shot Tara's ex! Wow! I kinda expected him to shoot him, but not really like this! O_O But then, ok, I don't know what was more disturbing, that scene, or Jax and Tara having sex next to dead Josh. o.O

Freaking cute - Abel with the SoA cap!!!

 

1.09 - Hell Followed

Jax burnt his father's manuscript. I guess the murder on Josh kinda changed him, although he's killed before.

1.10 - Better Half

I think I'm in a love/hate relationship with Gemma. I love it that she cares for her family, and she's so tough, but her attitude sometimes... Oh boy!

I might've cheered when Otto hit that ATF bitch's head on the table! Ha!

1.11 - Capybara

Gemma helps drug whore Wendy! Why doesn't she like Tara?

Opie's kinda hot, too. Just sayin'. :P

1.12 - The Sleep of Babies

Tig's supposed to kill Opie! WTF?! But then he can't, when Opie saves his life. But OMG! And then he kills Donna accidentally!!! O_O

1.13 - The Revelator

"When I'm inside someone, there's only one face I see." - Guess that's Jackson's way of saying I love you. :P

Prospect - I finally remembered (with a little help from Google) where I've seen this guy before - he was on The OC!

I'd have done the same as Jax - scare the witness. ;)

Piney has a manuscript, too - and gives it to Jax! "Time for a change."

Sooo, all in all - I really, really like this show!!! I LOVE the many shots of their backs with the SoA print on their vests!! And I love the music! Really great, I'll definitely keep watching!!!

I'm also feeling like I want to join some SoA comms. Help me? :P LOL (No really, rec me! ;))



+ Merlin, didn't you learn not to open boxes where noises are coming out of?
+ Bold Uther LOL
+ Sleeping Arthur! Look at his hair, isn't it the cutest!! *g*


+ Uther with that hat! OMG! LMAO!!!
+ Oh, poor Arthur! LOL And then Merlin let's him stay with that donkey voice! "Just one more day. It's too good." *g*



Omg! Peter finds out about himself!!!! On his own!!

"I am not your son." O_O


I'm thinking, maybe I should more often make posts with pics. Looks better right away. ;)

Comments

( 8 comments — Leave a comment )
their_darkness
Sep. 28th, 2010 09:25 pm (UTC)
I loved that Merlin ep! I laughed so much at the faces Gaius pulled and omg the dialog they gave him XDDD

I'm a bit disappointed they didn't show more of Arthur's reaction when Merlin gets accused of witchcraft. I understand that this was supposed to be a fun episode to make sure the series doesn't get too depressing, but hey, they managed to work Morgana's plotline in there as well so why not show a tiny bit more drama on Arthur's side.
spirited_lizard
Sep. 28th, 2010 09:35 pm (UTC)
Yeah, I laughed much, as well. *g* And I also thought that Arthur could've reacted more to this accusation against Merlin. But it was a good episode anyway. ;)
1nagromniloc
Sep. 28th, 2010 10:27 pm (UTC)
Send best wishes for sou sweetie :)

and we phone in the weekend I hope :)
spirited_lizard
Sep. 28th, 2010 10:35 pm (UTC)
Thanks! And sure! ;)
keyweegirlie
Sep. 29th, 2010 12:50 am (UTC)
Jax burnt his father's manuscript. I guess the murder on Josh kinda changed him, although he's killed before.

Jax hadn't killed anyone before that. He's obviously shot people, but ATF Josh was the first person he knowingly killed.

Other than that, I'm glad you're liking the show.

;)
spirited_lizard
Sep. 29th, 2010 05:44 pm (UTC)
I just thought of this one guy (at least) who he shot and then died, so he technically killed someone. But you're right, Josh was the first he killed knowingly. ;)

I'm in the middle of season 2 now! :)
babyara
Oct. 2nd, 2010 04:11 pm (UTC)
I love that show *.*
I watched all the two seasons during the summer break and now I'm watching the third season *.*

For the comm:

http://community.livejournal.com/sonsofanarchytv/profile
http://community.livejournal.com/ontd_samcro/profile
http://community.livejournal.com/jax_tara/profile
spirited_lizard
Oct. 2nd, 2010 10:33 pm (UTC)
I'm through with season 2 now. Have to catch up on season 3 asap! Such a cliffhanger, omg!

Thanks for the comms. I'll check them out.
( 8 comments — Leave a comment )

Latest Month

October 2012
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by chasethestars