?

Log in

Previous Entry | Next Entry

Only good things

Aaand I'm off for three days! \o/ But oh, sshhh, I shouldn't jinx it! Today was lost anyway, as I slept until half past four in the afternoon(!) and then I only went to town to pick up my train ticket \o/ and then I was home. Nothing happened. But oh, I'm glad, because I'm feeling better today! Thank god! Three weeks of being sick have been enough, me thinks. I'll stay on meds for a few more days and then I should be better. At least I hope so, as RingCon is coming up in 1 week!!! Woo!!! I am sooo excited and I'm sooo looking forward to it! One of my highlights of the year! It'll be so awesome to be there again! And to be honest, I don't really care too much for the guests, although I'm super happy that Kyle Schmid is coming again (and hopefully Dylan Neal can make it this year, too), but it's just the whole athmosphere there; the fans and stumbling into the Lord of the Rings cast in the elevator and just everything! I felt really sad having to leave the hotel last year. I'm sure it won't be much different this year. Btw, I know that cologne_chick is going, as well, but, who else is coming from my flist? Anyone else??

Why am I always finding new bigbang comms? I totally blame pyjamagurl for mentioning apocabigbang in one of her entries. The deadline is only next March, so I'd have plenty of time to write. And I might already be playing with possible plot scenarios. :P And on their profile, I found bigbangbigbang (LOL) and whitecollar_bb. I'll have plenty to read.
Oh, and btw, writing and favorite shows - I also stumbled upon yagkyas, a holiday fic exchange. I got disappointed in holiday exchanges before, but it's GK and this fandom is just awesome and totally lovely, so I'm considering it.

Sons of Anarchy has been renewed for a fourth season! \o/

Misha Collins is a daddy now!!! ♥ I'm extremely happy about it and the pics he posted on Twitter are totally adorable!!!

Some shows I watched:


When Wilson wants to give a part of his liver to a friend and patient of his, he asks House to be at the operation with him. But House says no. Wilson asks why and House answers, "If you die, then I'm alone."

Aw! :(



I love Nathan in that shirt! Just saying... :P

The only thing I keep thinking about the most now, is me waiting for Nathan and Audrey to tough again! *g*

Is there something in Audrey's touch? Something special? Or IS SHE Lucy, just on... I don't know, another plane of existence or something? And see, Audrey even got this scar on her foot! O_O



I watched the pre-air pilot, but I think, or I hope it wasn't very different from the actualy pilot that aired later.

Well, all in all, it wasn't that bad, but I don't think I'll keep watching for now. I like Julie Benz and I don't dislike Michael Chiklis, and although I've seen him with special powers (The Fantastic Four), it is a bit weird on this show. :-\ I don't know, it just didn't blow me away I think and it wasn't enough to keep me watching now.



Other than No Ordinary Family, which I watched the same night as this, THIS really got my attention and I liked it a LOT!

Very promising I think and the flashbacks didn't confuse me. And the ending of episode 1 was so WTF! I mean, WTF! O_O Wow!

To me, it feels like a mix of 24 meets Fringe meets Lost, or something!

And episode 2 was good, too, I thought.

So, they kidnapped Leila because they want Michael to fly that plane. They "know what he can do". What can he do?? o.O

A previous plane crash...

Sterling: "These survivors were determined to be not of terrestrial origin."
President: "What?"

Me: Yeah, what? o.O

Oh, is Mike maybe one of them and he can do extraordinary things or something?

Omg! They're blaming Sean for Greg's murder!

And again, such an OMG WTF!? ending! All from the plane are dead! Mike too?! Wow!



3.01 - So

Right away an OMG moment - Johnny Lewis, my Prospect, isn't in the credits! So he's really... dead! :(

LOL at Gemma wanting to hot-wire a car - and having to put on her glasses first!

Omg! Drive-by shooting at Kip's funeral! And Omg! Hale dies!!! And a kid gets shot! And Jax loses it! Wow!

3.02 - Oiled

Huge LOL at Tig and his doll phobia! LMAO!

When this guy gets run over by a car, Juice: "Damn hybrids. Dangerous." LOL

Huh... Cameron gets what he deserves...

3.03 - Caregiver

Aw and LOL at Opie and Lyla. They kiss and Clay whistles and claps. Then:

Jax: Looks like you guys are working things out, huh?
Opie: Everytime I try to talk to her, we end up naked.
Bobby: Just marry her. It'll stop.

That cleaner guy - totally a creep! o.O

Tara: Where is she?
Cleaner: Where is who?

o.O

3.04 - Home

Sad when Gemma had to bring her dad to the old people's home. :(

Gemma calls Stahl - and wants to turn herself in?!

Omg! What? They sold(!) Abel!!

The woman from Ireland calls Gemma and tells her that Abel is in Belfast - and Gemma breaks down! Her heart!?! O_O



I'm totally behind on this, but everytime I try to watch it in my nightshift, I almost end up sleeping! o.O Three more episodes to go. Maybe I'll finish it this weekend.

1.09 - Static

Oh, no, what did they do to Joe? He doesn't remember anything!

Candidate for different levels? What the hell is all this??

Oh my... Mark and Kat find the town!!!

1.10 - Identity

Huh... another town in which Mark and Kat are?!?! o.O


I also watched the first episode of Rubicon finally. I like James Badge Dale much and it was interesting. Will watch more.

And omg, I just almost kicked the laptop off my bed!! O_O Shock!

Oh and btw, I'm having nice dreams lately. Two nights ago, I dreamed something about SoA, involving Opie and Juice. Yeah, I don't know. And last night, I dreamed of Jake Abel. Thank you, whoever it is above, beneath or all around me. *g* Omg, I'm kinda hoping that he'll come to AE 2 next year!!

Comments

( 18 comments — Leave a comment )
oresteia
Oct. 8th, 2010 10:35 pm (UTC)
House and Wilson are so cute, it's a shame that the show went the way it did.
spirited_lizard
Oct. 8th, 2010 10:48 pm (UTC)
You've probably seen more than ep. 6.09. Has it really changed that much?
oresteia
Oct. 8th, 2010 11:19 pm (UTC)
Nein, I stopped back in season 5.
spirited_lizard
Oct. 8th, 2010 11:24 pm (UTC)
Ah ok, so you meant what happened then. Hm, yeah, I have to say I liked it better in the earlier seasons, as well. I'm still watching it, but it's not the same, yeah. I didn't like it when they brought the new team. They weren't in the credits as starring cast, but had more screen time than the actual starring cast. That was weird and I didn't like it sooo much.
oresteia
Oct. 8th, 2010 11:31 pm (UTC)
I hated it. I was like "I quit" and I did. I just I didn't want a whole new cast, I liked the cast they had.
spirited_lizard
Oct. 8th, 2010 11:39 pm (UTC)
I was glad then when they left and the old cast was back, but now they're going that same way again. :-\
padabee
Oct. 9th, 2010 07:38 am (UTC)
Yay for a few days off *g*
spirited_lizard
Oct. 10th, 2010 12:53 pm (UTC)
They were over far too quickly! *sighs*
babyara
Oct. 9th, 2010 10:05 pm (UTC)
Prospect ç__________________________________ç
That's not fair!!! I loved him and I didn't want to believe that he was dead at the end of the second season ç________ç I had that hope until the beginning of the third and then... ç_______ç
spirited_lizard
Oct. 10th, 2010 02:05 pm (UTC)
Yeah, me neither! I kept thinking that maybe he's in the hospital and sometime in 3.01 someone would say, "I'm going to see the Prospect in the hospital now" or something, but waaah! :(
just_chiara
Oct. 10th, 2010 12:06 pm (UTC)
Aww, that scene with House and Wilson. ♥ :')


To me, it feels like a mix of 24 meets Fringe meets Lost, or something!
I heard it described as "it's as if Lost and 24 had a baby", so I think you nailed it. I am loving it so far. :D
spirited_lizard
Oct. 10th, 2010 02:08 pm (UTC)
LOL That's funny!! The whole conspiracy feeling with the president reminded me of 24, the flashbacks and flash fowards of Lost and when the plane vanished into this light thing, I thought Fringe! haha

I've seen the first two episodes so far and like it much, too. :)
geckoholic
Oct. 10th, 2010 02:36 pm (UTC)
SoA is breaking my heart in a regular basis, I swear. EEEK.

And I hope you'll like Rubicon!! :D
spirited_lizard
Oct. 10th, 2010 02:40 pm (UTC)
When I started watching SoA, I thought that I would love it right away, but then I didn't "love" it, but I liked it very much. But now with every episode I watch more, we're going more and more to the "love" part. ;) And it's so intense!

Right! I should load more of Rubicon, too! Aaah, so much to watch, so little time!!
geckoholic
Oct. 10th, 2010 02:42 pm (UTC)
Aaah, so much to watch, so little time!!
SERIOUSLY.
spirited_lizard
Oct. 10th, 2010 03:18 pm (UTC)
Why does it all have to be so good?
geckoholic
Oct. 10th, 2010 03:42 pm (UTC)
Yepp. It's unfair. *pouts*
spirited_lizard
Oct. 10th, 2010 03:47 pm (UTC)
It's a cruel, cruel, cruel, cruel world. :P
( 18 comments — Leave a comment )

Latest Month

October 2012
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by chasethestars