?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

I killed six - 6!!!!! - of those black monster spiders in the office last night!!! WTAF!!! O_O That's not normal! Call me crazy! Call me a wuss! - BUT THAT IS NOT NORMAL!!! That really was the high of that crappy day!!!

I counted the minutes until I could go home. Jeez! Is it the weekend, soon? :(


I liked the whole story with Danny in the hospital, and him and Rachel getting closer again. That's very sweet. <3 (I'd take him, too! :P)

And how great was the Danny/Steve hug at the end! But then all of a sudden they were interrupted and both went for their guns! Hot! :P *g*



"Covert op! ...At least it was covert." - LOL Yeah, I was thinking the same! haha

Sean: "I'm not sure what I'm doing...!"
Sarah: "I thought you were an expert."
Sean: "I hack computers! Not... not virus... releasing..."
Sarah: "Okay! Okay! Fine!"

And then even better, when they were trying to shut down the power.

Sarah: "Think! There's gotta be something that'll disrupt the power!"

Sean stood up - shot the timer - and it stopped 3 seconds before going off!

Sean: "Sorry. I panicked." - LOL But hey, it worked! ;)

hehehehehe Damn you, Sterling!! Ha! Now, everything comes out!

Also damn you, Sophia! Using Leila as a host for their virus!!


Last but not least, I was tagged by lil_miss_coolio!

The Meme Rules:
1. People who have been tagged must write the answers on their blog and replace any question they dislike with a new, original question.
2. Tag six people. Don't refuse to do that. Don't tag who tagged you.



01. Make a list of 5 things you can see without getting up.

- tv
- books
- tv guide
- cell phone
- clock

02. Name one weird quirk about yourself.

I rotate my clothes. Always put the freshly washed on the bottom of the pile in the closet.

03. What are you wearing now?

My 2010 Ringcon t-shirt. *g*

04. What's your occupation?

Working the nightshift at a security firm.

05. What do you hear right now?

Private Practice on tv.

06. What's your favorite guilty pleasure treat?

Ice cream.

07. Are you hungry?

A little.

08. Write the first word that comes to mind.

Song. [I was just listening to a nice song on Private Practice on tv ;)]

09. If you could punch someone in the face, who would it be?

A vampire [Watching too much Buffy lately. :P But to get the tension off...]

10. What song is currently stuck in your head?

Katy Perry's "Teenage Dream"

11. What was the last thing you bought?

Train tickets

12. If you could afford to go anywhere in the world, where would you go?

Hawaii sounds like a pretty good answer, so I'm stealing this from lil_miss_coolio 

13. Where do you see yourself in 5 minutes?

Unfortunately almost on my way to get ready for work.

14. Ever met any of your online friends in real life?

Yes [and yay! *g*]

15. What are you doing this weekend?

I'm invited to a birthday party on Saturday [don't want]. I'd rather just stay home, or go to the cinema.

16. If you could play any musical instrument, which one would you play?

Piano.

17. How are you?

I'm... groggy and listless.

18. How do you view the world?

One big playground.

19. What are you looking forward to the most?

Next week! Asylum Europe! Jensen! Jared! \o/


Oh, right, tagging, uhm... I tag deviltrap their_darkness redbrunja ale_writes marksofbattle cordeliadelayne 

Comments

( 4 comments — Leave a comment )
their_darkness
May. 11th, 2011 09:25 pm (UTC)
I love your weird quirk. omg it's adorable for some reason XDD
spirited_lizard
May. 12th, 2011 05:17 pm (UTC)
*g*

Well, you know, so everything gets used equally often. LOL I also do that with glasses and plates in the kitchen. :P

I've done this for years and thought it was just a weird thing I did. But then I saw it on a tv show and I was like, omg, I do that too! hahaha
padabee
May. 12th, 2011 03:47 pm (UTC)
Evil spiders o.O *stands on chair*
spirited_lizard
May. 12th, 2011 05:31 pm (UTC)
Uhuh! I'm always ready to lift up my legs, just in case! ;)
( 4 comments — Leave a comment )

Latest Month

October 2012
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by chasethestars