?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

*meow*

Got up this morning at 8 am already! I'm shocked myself. LOL Haven't been up this early in... I have no idea how long it's been actually. But cutsie bootsie little baby kittens were a good reason, I thought. My father visited his uncle in the village nearby, where he lives, and as this uncle was out working with my brother today (the guy's over 70 and still working hard, and has a bit of farming himself!), he asked my father to feed the cat and her kittens. I just LOVE cats and hey, who doesn't like kittens?, so I wanted to go with him. And awwwwmigawwwd!!! Cute.As.Hell. <3 They're not really house cats, kinda wild and also born outside, so when my father gave me one of the little ones, it started to hiss at me. Plain cute! hehe

But it was just a short visit. My father had an appointment and my mother and I were invited at a friend's birthday party. Yes, this early. Boy, was I tired! *yawns* And I still haven't seen this week's Glee, Supernatural and The Vampire Diaries, and I probably won't watch any of these tonight. It's already after 11 pm and I'm watching "The Hills Have Eyes" on tv right now. Plus, I'm tired. Might just finish the movie (if it hold my attention) and then bed! I had such a good night, last night!! Slept with my window open, although I usually don't like this, but it was really warm in my room. And I was so tired last night, at 10 pm already! So not me, usually. o.O I'd even almost say that I was glad when Bones was over, so I could go to bed. Probably won't stay up long tonight, either.

And then it's the weekend, though I kind of already thought that tomorrow was Monday. Hell, what made me thing that? o.O

And because this entry didn't have much meaning, here's something I also saw on marksofbattle and emerald_skies 






And if you thought this was funny already, watch the Aussie version (I might just even like this more haha)






I can't express what these videos did to me... Men in uniform... Be still my heart!

Comments

( 4 comments — Leave a comment )
dolnmoon
May. 1st, 2010 12:16 am (UTC)
You have a thing for men in uniform don't you.. lol

Wow you had a busy day up early and to bed late.. lmao

I go back to work tomorrow not looking forward to getting up at 530am again... I've been sleeping until around 7am and that's late for me.. lol It's gonna be hard..
spirited_lizard
May. 1st, 2010 01:52 pm (UTC)
Oh yes, I do! :P

Goodness, 5:30 am! o.O I yawn just thinking of that. LOL
padabee
May. 1st, 2010 08:19 am (UTC)
KITTENS! Love them too. *g*
spirited_lizard
May. 1st, 2010 02:00 pm (UTC)
Just the cutest! :D
( 4 comments — Leave a comment )

Latest Month

October 2012
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by chasethestars